سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنرانی دیوانه ی ?? در جمع پرشور

سخنرانی دیوانه ی ?? در جمع پرشور

دیوانه ی ?? دیروز در جمعی پر شور و صمیمی سخنرانی کرد. در این جلسه  که خبرنگاران داخلی و خارجی فراوانی حضور داشتند پس از سخنرانی کوتاه دیوانه ?? برخی از خبرنگاران به بیان سوالات خود پرداختند.

گزیده ای از سخنرانی دیوانه ??

دیوانه ی ?? در ابتدا با تقدیر از مردم به خاطر حضور گسترده در انتخابات گفت نمی دانم چرا مردم این قدر بیکارند که رای می دهند.

وی در ادامه با ابراز رضایت از نتایج بازی های دوحه ی قطر گفت متاسفانه ما پول کشور خودمان را خرج این ورزشکارها می کنیم و بعد این جوری گند می زنند. ?? میلیون را باید به من بدهند که انی همه فرصت طلایی فراهم کرده ام.

در این هنگام کت یکی از جمع پرشور بر اثر برخورد با فندک بغل دستیش آتش گرفت که دیوانه ی ?? گفت شما با این کار نمی توانید اخلالی در نظم جلسه حکم فرما شده است!

پس از این لامپ سالن سخنرانی به خاطر توطئه و فرافکنی ترکید. دیوانه ی ?? گفت توپ تانک فشفشه مدرسه تعطیل میشه. و بقیه نیز تکرار کردند.

دیوانه ی ?? با تاکید بر مطالب گفته شده افزود.

سوال و جواب های خبرنگاران

خبرنگار خبرگزاری بی دی ایکس پرسید علت حضور نیافتن ایژنا در انتخابات چه بود. دیوانه ی ?? در پاسخ او گفت حدود ?? کاندید ما در شوراها و مجلس رد صلاحیت شدند. یکی از این کاندید ها که ما مطمئن بودیم رای می آورد حیف نون بود که به دلایل سیاسی رد صلاحیت شد.

وی ادامه داد: تحریم انتخابات مشکلی را حل نمی کند. همان طور که تحریم نکردنش نیز مشکلی را حل نمی کند. ما حتما انتخابات بعدی را تکذیب می کنیم.در ضمن مسائلی هست که من در فرصت مناسب افشا می کنم تا ردم شریف آگاه شوند.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه ی السخیفه ی قطر گفت: ما قویا تمدید می کنیم.

به علت کمبود وقت دیوانه به سوال دیگری پاسخ نداد و تنها ادامه داد. در پایان جمع پرشور با شعار عزیزم برو گمشو و دیوانه دیوانه حکایتت می کنیم او را بدرقه کردند.