سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوبوس های طرح اسلامیک!

خبرگذاری ایژنا(خبرگزاری ایژنا)- اتوبوس های طرح اسلامیک با هدف اسلامی کردن فضای شهر در اصفهان به کار گرفته شد.

کلمات کلیدی: شرکت واحد اتوبوسرانی- اتوبوس- اصفهان- اسلامی- مختلط- تفکیک

به گزارش خبرنگار ما شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در جدیدترین اقدام خود اقدام به ارائه ی اتوبوس های طرح اسلامیک کرده است. در این طرح دو صندلی به انتهای بخش جلو(مردان) اضافه شده است. به این ترتیب مردان و زنان نمی توانند به بخش های مربوط به جنس مخالف وارد شوند و جلوی اختلاط گرفته می شود!

شرکت واحد همچنین اقدام به ارائه ی اتوبوس های طرح دوبل اسلامیک نیز کرده است. در این طرح دو صندلی اضافه شده در واقع دو صندلیی است که به سمت بخش زنان می باشد. به این ترتیب با یک تیر چند نشان زده اند. هم جلوی اختلاط گرفته شده است. هم جلوی نگاه نامشروع مردانی که روی این صندلی ها(که به سمت بخش زنان بود.) می نشستند گرفته شد. و هم بودجه ی کمتری مصرف شد.

گزارش ها حاکی است مردم خواهان ارائه ی طرح اتوبوس سوبل اسلامیک شده اند. در این طرح صندلی های مردان همگی به سمت راننده و شیشه ی جلو و صندلی های زنان همگی به سمت شیشه ی عقب می باشد. همچنین در ورودی مردان و زنان حسگر هایی برای جلوگیری از ورود جنس مخالف به بخش نامربوط(!) نصب می گردد. در این طرح وسط اتوبوس سیم خاردار و مواد منفجره ی ضد نفر کار گذاشته شده است تا خدای نکرده احکام اسلامی زیر پا گذاشته نشود.

(توضیح: در مورد اتوبوس های دانشگاه صنعتی اصفهان لطفا "زنان" و "مردان" را در خبر بالا با هم عوض کنید!)

به همین مناسبت جمعی از جوانان غیور بینایه ای در حمایت از این حرکت صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

 خدمت تمام مسئولین زحمت کش و عزیز و خدمت تمامی مردم ایران

ما جمعی از جوانان غیور با خبر شدیم که شرمت اتوبوس رانی اصفهان اقدام به ارائه ی اتوبوس های طرح اسلامیک کرده است. ما خودمان با همین چشم های خودمان دیده بودیم که بعضی ها با این ادعا که زن و شوهرند می آمدند و کنار هم می نشستند. این امر علاوه بر این که مشخص نبود واقعا راست می گویند یا نه موجب گمراهی جوانان چشم پاک و غیور می گردید. همچنین بعضی ها در بخش وسط اتوبوس با جنس مخالف خود مشغول لاس زنی می گردیدند. خوشبختانه با این اقدام جلوی این بی عفتی ها گرفته شد.

ما جوانان غیور ضمن حمایت بی شائبه از این طرح از مسئولین کشوری می خواهیم اقدام تفکیک مردان و زنان در دانشگاه ها تاکسی ها خیابان ها پیاده رو ها و در نهایت خانه ها بکنند و از هرکس که این کار ها را بکند شدیدا حمایت می کنیم.

امضا- جمعی از جوانان غیور

لینک دونی:

جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرمسئول روزنامه نسیم صبا

توضیح خبرگزاری فارس در خصوص خبر مراسم روز دانشجو در کرج

مشروح نشست خبری رئیس جمهور با خبرنگاران داخلی و خارجی