سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرهایی از دانشگاه صنعتی اصفهان-20 : هفت نون منتشر شد.

سلام.

- در دهه ی فجر کانون سلام (زیر نظر نهاد رهبری در دانشگاه) نمایشگاه بزرگ کتاب دانشجویی در کتابخانه ی مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد. در این نمایشگاه که کتاب ها با 50 درصد به فروش می رسیدند، کتب اصغر طاهرزاده، علی صفایی حائری، آیت الله جوادی آملی، آیت الله مصباح یزدی، دکتر سید حسین نصر، رضا داوری اردکانی، رضا امیرخانی، سید مهدی شجاعی، مصطفا مستور و... به فروش می رسید. این نمایشگاه به شکل موضوعی در موضوعات انقلاب اسلامی، کلام، ادبیات، روان شناسی، اخلاق و عرفان، مهدویت، اهل بیت، قرآن و اندیشه های امام بر پا شده بود. در حاشیه ی این نمایشگاه دکتر علی اصغر خندان (نویسنده ی کتاب منطق کاربردی و مغالطات) به صحبت درباره ی ضرورت یادگیری منطق پرداخت.

- روز شنبه، تبلیغ انتشار نشریه ی هفت نون در روز یکشنبه به مناسبت سالگرد انحلال انجمن اسلامی دانشجویان بر دیوارها نصب شد. البته این نشریه روز سه شنبه  11 اسفند 1388 منتشر شد. در هفت نون نوشته هایی از نیما فرازمند، علی مشمولی، فرزاد نعمتی، حمید رضا پورسلیمی، آیدین رشیدی، میثم عرب آبادی، محمد جواد شکری، عباس ابرامی، علی خاکزاد و مصاحبه ای با حجت الاسلام و المسلمین آکوچکیان به چاپ رسیده بود.

- در همین روز (سه شنبه) ویژه نامه ی طنز آره داداش نشریه ی درفش کاویان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی امین سلاطی منتشر شد. این نشریه در یک کاغذ آ-3 به تمسخر مصاحبه ی میرحسین موسوی با سایت کلمه پرداخته بود. «مصاحبه ی پشم الدین شیشکی با سایت جمله» (آگاهی از گسترش های اصلی استراتژیکی پشمکی) عنوان این نوشتار طنز بود. گفته می شود این نشریه با بودجه ی بسیج دانشجویی منتشر می گردد.

- شماره ی دهم نشریه ی سایه روشن که در ایام انتخابات به حمایت از احمدی نژاد و تخریب مخالفان او می پرداخت نیز در همین روز منتشر شد. در این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی پورمیرزایی، مصاحبه هایی با مهدی حق شناس (عضو سابق انجمن اسلامی) و بهرام بیرانوند (دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1376) انجام شده بود. همچنین نوشتاری از محمد حسین زاده به عنوان یکی از شاکیان خصوصی انجمن اسلامی به چاپ رسیده بود. این نشریه در هشت صفحه ی آ-4 به شکل رایگان توزیع شد.

- اما روز یکشنبه، جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نشریه ی فردای ایران، فردای دانشجو را به مدیر مسئولی محمد سامونی منتشر کرد. در این نشریه، متن مصاحبه ی مسئول سیاسی جامعه ی اسلامی با محمد مطیع (دبیر هیئت نظارت بر تشکل ها) در فروردین 1388 با تیتر «ناگفته های انجمن از بسته شدنش» به چاپ رسیده است.

- آغاز طرح تفسیر آفتاب با حضور سید حمید روحانی و ادامه ی آن با حضور دکتر نصری از سوی جامعه ی اسلامی از دیگر رویدادهای صنعتی اصفهان بود. (این طرح در بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق تهران تهیه شده است.)

- راستی! رئیس دانشگاه هم عوض شد. به جای قربانی، همدانی گلشن استاد دانشکده ی برق و کامپیوتر رئیس شد.